preskoči na sadržaj

II. osnovna škola Bjelovar

Login
Zastava škole

Grb škole

Gdje smo?

(Street View)

Tražilica
Učionica budućnosti

Geografija u Učionici budućnosti

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa (mala)
Naučio/la sam čitati:







e škola

EKO-ŠKOLA

Oglasna ploča
Arhiva dokumenata
e Dnevnik

Točno vrijeme
Raspored informacija

kliknite na ilustraciju

ISE

Učitelji, počele su edukacije za ISE projekt.

Facebook škole
 
Projekt Drvokod

Informacije iz nastave Geografije

Rođena sam u Bjelovaru gdje sam završila osnovnu i srednju školu. Studij geografije i povijesti završila sam u Zagrebu na PMF-u i Filozofskom fakultetu. Od godine 1992. radim u II. osnovnoj školi Bjelovar kao učiteljica geografije i povijesti, a od nedavno predajem samo geografiju. Od 2013. godine administratorica sam resursa na službenoj školskoj web stranici.
 
Od početka rada koristim računalo u nastavi, pa je  moje stručno usavršavanje teklo u tom pravcu. Osim završenog ECDL programa (2007.), završila sam program E-learning akademije u šestoj generaciji (2008./2009.) u smjeru Course Design. Naš završni rad Virtualna terenska nastava na ELA-i prezentirala sam s kolegicom prof. Kristinom Rismondo na CUC-u 2009. godine. Na CUC-u 2010. godine prezentirala sam rad Edmodo – „Facebook za učenje“, a iste godine moj projekt Mali geografski laboratorij pobijedio je na Webfestivalu. Rad Računalne igre u nastavi geografije prezentirala sam na 13. CUC-u 2011. godine, a projekt Geografske karte sa svrhom osvojio je drugu nagradu. Sudjelovala sam i na CUC-u 2012 s predavanjem Škola u oblacima o mome projektu upravljanja školskom administracijom u Cloud okruženju, a na Webfestivalu ponovo osvajam 1. mjesto s projektom Putovanje Transsibirskom željeznicom.
 
Dvaputa sam primila nagradu na natjecanju Primjena računala u obrazovanju pa sam godine 2007. i 2008. sudjelovala sam na Europskim forumima inovativnih učitelja i nastavnika (ITF) s projektima Topografske priče (2007. U Zagrebu) i Poučavanje i učenje o Češkoj Republici (2008. u Beču) s Anom Vodvarkom iz ČOŠ J. A. Komensky iz Daruvara .
 
Autorica sam brojnih udžbenika i priručnika za geografiju u osnovnoj školi za izdavačku kuću Profil International. Svoje radove prezentiram i poučavam kolege geografe stručnim skupovima od županijske do državne razine, imam status učiteljice savjetnice.
 
Na Dan Grada Bjelovara 29. 9. 2011. dobila sam Zlatnu plaketu “Grb Grada Bjelovara” kao priznanje za izuzetne uspjehe u obrazovanju.

Geoučiteljica - osobne web stranice

Online provjere znanja i sadržaji geografije u sustavu CARNet Loomen:

Geografija za 6. razred

Geografija za 7. razred

Geografija za 8. razred

Mali geografski laboratorij - dodatna nastava geografije

Za prijavu je potrebna CARNet-ova e-mail adresa i lozinka (HUSO)!


Društvene mreže za učenike:

http://www.edmodo.com/

Facebook stranice:

Geoučiteljica Druga

EkoFejs Druge osnovne

Druga OŠ Bjelovar


 

KRITERIJ OCJENJIVANJA:

odličan (5)  .....100 - 90%

vrlo dobar (4) ..89 - 80%

dobar (3) .........79 - 70%

dovoljan (2) .....69 - 50%

nedovoljan (1) ...49 - 0%

 


Ocjenjivanje učeničkih radova

 

RAD ZADOVOLJAVA

1

USPJEŠAN RAD

2

IZVRSTAN RAD

3

ZBROJ

Znanje - poznavanje

teme

Osnovno poznavanje nastavne građe.

Potrebna pomoć u snalaženju u temi.

Prilično dobro poznavanje nastavne teme. Uočavanje bitnog, dobro zaključivanje.

Ponekad površno ili nesigurno.

Izuzetno kvalitetno i široko poznavanje nastavne građe.

Povezivanje gradiva s ostalim temama ili predmetima (daje primjere iz života).

 

Način izlaganja teme/nastup

Potrebna pomoć u izlaganju (čitanje). Ponekad nesigurno. Teškoće u izražavanju.

Jasno, sigurno i samostalno izražavanje uz malu pomoć (čitanje).

Vrlo lijepo osmišljen nastup. Izražavanje sigurno, izražajno i samostalno. Ima elemenata dramatizacije.

 

Aktivnost - samoocjenjivanje

Radi redovito uz poticaj i pomoć drugih.

Slabije se snalazi u pronalaženju izvora podataka.

Uredan odnos prema radu.

Pomaže prijateljima u radu.

Upotrebljava više izvora podataka.

Predlaže ideje, ali prihvaća i tuđe mišljenje.

Pomaže prijateljima i potiče ih na rad.

Veoma se dobro služi različitim izvorima podataka.

 

Kreativnost

Rad uredan sa svim potrebnim elementima.

Rad veoma dobro osmišljen i pregledan, tj. jasno izražava glavnu ideju teme.

Rad daje jasan pregled teme. Originalan je, zanimljiv ili duhovit.


Kriteriji za usmenu provjeru.

 

Ocjena

Kriteriji

1 (nedovoljan)

Učenik ne zna i ne povezuje sadržaje, pogrešno objašnjava i ne razumije smisao.

2 (dovoljan)

Učenik je usvojio osnovne elemente sadržaja, ima nepotpuno znanje i treba učiteljevu pomoć prilikom usmenog odgovaranja.

3 (dobar)

Učenik razumije gradivo, ali ne povezuje sve pojmove, zna skoro sve potrebne činjenice, ali potrebna mu je učiteljeva pomoć.

4 (vrlo dobar)

Učenik razumije sadržaje i povezuje pojmove, potrebna mu je izrazito mala pomoć učitelja.

5 (odličan)

Učenik odlično razumije i povezuje sadržaje, ima veliku samostalnost u izlaganju, bez pomoći učitelja.


Informacije za roditelje:

- zadnji četvrtak u mjesecu od 15.00 do 15.42


 




Dokumenti


preskoči na navigaciju